تفریح و سرگرمی

 

 

پیمان معادی از اتاقش در بورلی ویلشایر هتلی در بورلی هیلز کالیفرنیا با خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال صحبت کرده است آن هم چند ساعت پس از بردن جایزه گلدن گلاب...

شما در یکی از پر سرو صداترین فیلمهای خارجی زبان امسال بازی کرده اید اما انگار خودتان نیویورکی هستید؟
من نیویورکی نیستم در نیویورک متولد شدم و تا 5 سالگی آنجا زندگی کردم.

چرا خانواده ات از نیویورک رفتند؟
آن مقطع درست قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.پدر من تحصیلاتش در رشته حقوق را به پایان رساند و می خواست در ایران کار کند و پیشنهاد کار هم از ایران داشت برای همین تصمیم گرفتیم به ایران باز گردیم . یک یا دوسال بعد از بازگشت ما انقلاب اسلامی پیروز شد و ما در ایران ماندگار شدیم.


هر چند وقت یکبار به آمریکا سفر می کنید؟
هر سال یکی دو بار


از اعضای خانواده ات کسی در آمریکاست؟
بله چند نفر از خانواده ی من در لس آنجلس هستند .همسر و فرزندان من هم زیاد به اینجا سفر می کنند


همه دیالو گ های (جدایی نادر از سیمین)در فیلمنامه بودند یا فی البداهه آن ها را می گفتید؟
تک تک کلمات در فیلمنامه بودند .البته ما تحقیقات زیادی داشتیم و در مرحله قبل تولید تغییرات زیادی در دیالوگ ها دادیم اما در نهایت به مرحله ای رسیدیم که فیلمنامه از نظر ما کامل بود و حتی یک کلمه آن را در زمان فیلمبرداری تغییر ندادیم.

شرایط کار در ایران چگونه است؟
وقتی در ایران کار کنی سوژه های بیش تری را پیدا می کنی. (نسبت به آمریکا)در ایران اتفاقات زیادی می افتد همیشه و هر ساعت.آنجا مسائل زیادی در جریان است که همه آن ها میتونند سوژه خوبی برای هنرمندان باشند.


این فیلم با چه بودجه ای ساخته شد؟
حدود400 دلار


چطور با این بودجه که در مقابل بودجه فیلم های آمریکایی بسیار کم است توانستید کار کنید؟
ما از هیچ بودجه ای نزدیم.ما با بهترین و گران ترین بازیگران و عوامل کار کردیم. در ایران کار سینما ارزان تر تمام می شود. در ایران لازم نیست20 میلیون دلار مثلا به برادپیت بدهی تا در فیلمت بازی کند گران ترین بازیگر سینمای ایران برای بازی در یک فیلم 50 هزار دلار می گیرد که در کشور ما پول زیادی است البته در جدایی نادر از سیمین همه ما با دستمزدهایی کمتر از معمول خودمان کار کردیم زیرا همه می دانستیم در یک فیلم خوب و زیبا کار می کنیم. همه در ایران اصغر فرهادی و فیلم هایش را می شناسند و موفقیت او قابل پیش بینی بود.

پیشنهاد بازی در فیلم آمریکایی یا اروپایی داشته اید؟
آمریکایی بله اروپایی نه هنوز


کار بعدی ات چیست؟
به تازگی کار دریک نمایش را به پایان برده ام.این نمایش 3 ماه در حال اجرا بود . اولین فیلم را به عنوان کارگردانی به پایان برده ام و روی فیلمنامه بعدی ام کار میکنم اما در عین حال منتظر پیشنهاد کار به عنوان بازیگر هم هستم البته همین حالا 2 پیشنهاد کار دارم ولی دلم نمی خواهد فیلمی بازی کنم که بازگشتم به ایران را سخت کند. خانواده من و سینمای من در ایران هستند. من فرهنگ ایران را میشناسم. خیابان های ایران و مردم ایران را،البته دوست دارم کارهای بین المللی هم داشته باشم.


و حالا این فیلم جایزه گلدن گلاب را برده است؟
این جایزه بسیار مهم است. هم به اکران فیلم کمک می کند و هم شانس بردن در اسکار را افزایش میدهد. خوشحالم که چهره های مطرح سینما این فیلم را دیده اند و در کنار ستاره ها و بزرگان جهان بودن و جایزه بردن لذتبخش است.


منبع: وال استریت ژورنال
ترجمه: دکتر امیر صدری

Create your flash banner free online

           
           
سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, :: 2:26
ساحل

یه سری اطلاعات جالب:

آیا میدانستید: لاک پشت در بین جانوران جهان، طولانی ترین عمر را دارد و ممکن است تا 150 سال عمر کند.

آیا میدانستید: باز مهاجر، یا عقاب اردکی، تیز پروازترین پرنده است و می¬تواند دقیقه¬ای چهار تا هشت کیلومتر پرواز کند.

آیا میدانستید: مرغ زرین بال کوچکترین پرنده است وزن نوع سرخ گلوی بالغ آن کمتر از وزن یک دو ریالی است

آیا میدانستید: پروانه هرکول استرالیای که فاصله دو نوک بالهای آن در حالت گسترده سی و پنج سانتی متراست، بزرگترین پروانه جهان است.

آیا میدانستید: نیروی نگهدارنده در پاهای عنکبوت که تعداد آنها هشت عدد می¬باشد، حتی بر روی یک سطح صاف و صیقلی به اندازه¬ای است که قادر است وزنی معادل صد و شصت برابر وزن خود را تحمل کند.

آیا میدانستید: کنه که حشره¬ای ریز است، می¬تواند یک سال تمام بدون غذا زنده بماند.

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, :: 1:26
ساحل
           
سه شنبه 28 تير 1390برچسب:, :: 1:1
ساحل
           
شنبه 25 تير 1390برچسب:, :: 2:50
ساحل
           
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 22:46
ساحل
           
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:پوريا پورسرخ, :: 23:6
ساحل
           
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 23:0
ساحل
           
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 22:36
ساحل

آشنایی با اهل بیت(علیهم السلام)-قسمت اوّل

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 1:42
ساحل

بیوگرافی وزندگینامه Dj AliGator (حتما بخوانید جالبه)***

اول از همه از زندگینامه بسیار جال و تلخ و شیرین علی شروع میکنم.

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 1:32
ساحل


 

اين روزها استخرهاي روبازكارشان سكه است و دستگاه‌هاي سولاريوم هم با دستگاه‌هاي چاپ اسكناس رقابت مي‌‌كنند! اين تب چند سالي است كه در ايران به‌وجود آمده است اما آيا استفاده‌كنندگان از اين روش‌ها از خطراتش آگاه هستند؟ شاید حمام آفتاب گرفتن زير نور آفتاب حس دلپذيري به همراه داشته‌باشد و مدت كوتاهی ظاهر و پوست را نيز زيباتركند اما افراط در آفتاب گرفتن، مي‌تواند ضررهاي بسياري داشته باشد و در آينده‌اي نه چندان دور عوارض نامطلوب اين روش‌ها به سراغ‌تان بيايد.

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 18:16
ساحل

حجیم کردن لب
لبها قسمت کوچک و قرمز رنگ و بدون مویی هستند که در حد فاصل بین پوست صورت و مخاط دهان قرار دارند.
این پوشش نازکتر از پوست بوده و فاقد غدد بزاقی مخاط دهان میباشد بنابراین رطوبت کمی داشته و سطح آن نسبتاً خشک است.
این قسمت از لب را قیطان لب یا ورمیلیون Vermillion هم مینامند.

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 12:49
ساحل
           
دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 12:23
ساحل

نکاتی برای حفظ سلامت مژه ها
هر چند داشتن مژههایی زیبا برای تمامی زنان جذاب است اما رعایت چند نکته نه تنها میتواند به زیبا ماندن بلکه به سالم ماندن مژهها و چشمها کمک کند.

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 12:17
ساحل

اگر از میوه و سبزیجات تازهای كه حاوی كاروتنوئید بالا هستند مانند هویج و گوجه فرنگی، 5 بار در روز مصرف كنید پس از مدتی متوجه شفافیت پوست خود خواهید شد و دیگر تمایلی به برنزه كردن آن نخواهید داشت.

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 12:12
ساحل

هیرسوتیسم چیست؟
هیرسوتیسم واژهای است که برای موهای زائد صورت و بدن خانمها استفاده میشود. هیرسوتیسم به الگوی رشد موهای مردانه مثل نواحی مربوط به سبیل و ریش یا رشد بیش از حد مو در دستها و پاها اشاره دارد. ممکن است در ناحیه سینه یا کشاله ران تا شکم و رانها نیز موی زائد رشد کند. اینکه چه وضعیتی رشد موی طبیعی یا زائد برای زنان در نظر گرفته شود به فرهنگ و نژاد بستگی دارد.

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 20 تير 1390برچسب:, :: 11:47
ساحل

فرض كنيد ظرفى پر از انواع میوه هاى مختلف جلو شماست. ميوه مورد علاقه تان را برداريد ولى دقت كنيد! ممكن است با انتخاب اين ميوه اسرار و رموز شخصيت شما به سرعت فاش شود. در حقيقت اين تست روانشناسى به سادگى نشان مى دهد كه شخصيت افراد مختلف نسبت به انتخاب ميوه مورد علاقه شان چگونه است



سيب

اگر سيب ميوه مورد علاقه شماست فردى افراطى هستيد كه از روى انگيزه آنى و بدون فكر قبلى كارى را انجام مى دهيد. رك گو هستيد و از مسافرت لذت مى بريد. مى توانيد خيلى خوب رهبرى يك گروه را به عهده بگيريد و كارها را پيش ببريد. اشتياق زيادى براى زندگى كردن داريد كه اين انگيزه شما از نظر اطرافيانتان بی همتاست.



پرتقال

فردى صبور و پر طاقت هستيد كه اراده تان بسيار قوى است. دوست داريد كارها را به آهستگى ولى بطور جدى انجام دهيد. خجالتى هستيد و نزد اطرافيانتان قابل اعتماديد. شريك زندگى خود را با دقت و تمام احساس قلبى تان انتخاب مى نماييد و از هر گونه مشاجره و ناسازگارى اجتناب مى كنيد



هلو

رفتار دوستانه اى داريد. رك گو و پر حرف هستيد كه به جذابيت شما مى افزايد. رفتار ناشايست ديگران را خيلى سريع مى بخشيد و فراموش مى كنيد. براى رفاقت ارزش زيادى قائليد و رگه هايى از استقلال طلبى و بلند پروازى در شخصيت شما ديده مى شود كه باعث شده شخصى زرنگ و فعال جلوه كنيد. كمال طلب،

احساساتى، صادق و با وفا هستيد. به هر حال دوست نداريد همه اميال خود را در مقابل ديگران نشان دهيد



گلابي

اگر تمام توجه تان را به كارى معطوف كنيد مى توانيد آن را با موفقيت انجام دهيد. گاهى در انجام كارهايتان بى ثبات و متغير هستيد و مايليد كه از نتايج سعى و تلاش خود خيلى سريع مطلع شويد. از شركت در بحث هاى خوب و مفید لذت مى بريد. بيطاقت هستيد و زود هيجان زده مى شويد. با توجه به اينكه به سرعت دوستى هاى خود را بر هم مى زنيد نگهدارى رفقا براى شما چندان ساده به نظر نمى رسد.



گيلاس

اگر گيلاس ميوه مورد علاقه شماست زندگى هميشه برايتان شيرين نيست و اغلب با فراز و نشيب هاى زندگى مواجه مى شويد. به جاى داشتن درآمد جزيى به شيوه اى براى دريافت مقدار زيادى پول فكر مى كنيد. ذهن خلاقى داريد و به دنبال فعاليت هاى خلاقانه هستيد. يك شريك زندگى صادق و باوفا محسوب مى شويد ولى ابراز احساسات برايتان كار ساده اى نيست. خانه شما در حكم پناهگاهتان است و از هيچ چيز به اندازه اينكه در كنار فاميل هاى نزديك و افراد موردعلاقه تان باشيد، لذت نمى بريد.



موز

فردى با محبت، ملايم، خونگرم و دلسوز هستيد. اغلب اوقات از كمبود اعتماد به نفس رنج مى بريد و كمى احساس ترس در شما ديده مى شود. برخى مواقع مردم از اخلاق خوب شما سوءاستفاده مى كنند. شريك زندگى خود را تحت هر شرايطى كه از نظر روحى و جسمى داشته باشيد، مى پرستيد و ارتباطات شما با ديگران در وضعیت متعادلی قرار دارد.



نارگيل

جدى، متفكر و انديشمند هستيد. اگرچه از روابط اجتماعى تان لذت مى بريد ولى در انتخاب شريك زندگى بسيار سخت گير هستيد. در كارهايتان سرسختى و سماجت داريد ولى لزوماً بى پروا نيستيد. زيركى، تيزهوشى و گوش به زنگ بودن از ديگر خصوصيات شخصيتى شماست. بايد مطمئن شويد كه در هر زمينه اى و بويژه از لحاظ شغلى در رأس امور قرار داريد. شريك زندگى شما بايد فرد باهوشى باشد. احساسات در زندگى براى شما مهم است اما به طور حتم همه چیز نیست!


انگور سياه

بطور كلى فرد مؤدبى هستيد. به سرعت عصبانى مى شويد ولى خيلى سريع به حالت اوليه باز مى گرديد. از زيبايى در هر نوع آن لذت مى بريد. فرد محبوبى هستيد شما سرشت خونگرم و سخاوتمندى داريد. ميل زيادى براى زندگى در شما موج مى زند و از انجام هر كارى كه مى كنيم لذت مى بريد. شريك زندگيتان بايد در هیجانات شما سهیم شود و از پیشنهاداتتان لذت ببرد.



آناناس

به سرعت تصميم مى گيريد و در انجام كارهايتان سريع و چابك هستيد. تغييرات شغلى شما را نمى ترساند كه اين موضوع يكى از برترى هاى شخصيت شماست. توانايى استثنايى در سازماندهى كارهايتان داريد و از حجم زياد وظايف اطرافتان نمى هراسيد. سعى داريد در روابط خود با ديگران متكى به نفس، صادق و درستکار باشید
.

Create your flash banner free online

           
شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 3:14
ساحل
           
شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 3:8
ساحل

انواع صورتی های کمرنگ و صورتی های متمایل به شرابی، تمشکی، قرمزهای متمایل به آبی ، آبی، بلوطی، زرد لیموی کمرنگ، بنفش تیره و کمرنگ، بنفش مایل به ارغونی سیر، سفید ملایم، بژ متمایل به آبی، قهوه ای گوزنی، آبی تیره متمایل به خاکستری، آبی روشن متمایل به خاکستری، سبزهای متمایل به آبی رنگ های متولدین فصل تابستان است. نارنجی، طلایی، مشکی از رنگ های این فصل نمی باشد.


بهار

پوست افرادی که در بهار به دنیا آمده اند، دارای رنگ های طلایی است. بعضی از متولدین این فصل چهره ای عاجی رنگ همراه با لک و کک و مک دارند و بقیه دارای پوستی شفاف و گندمگون می باشند. حتی با وجود کک و مک نیز پوست چهره ی آنها شفاف و درخشان بوده و در برابر نور آفتاب قهوه ای رنگ و برنزه می گردد. رنگ چشمهای این افراد معمولاً روشن با رگه هایی طلایی است.


رنگ هاي بهاري

نارنجی های روشن، هلویی، انواع رنگ قرمز، زنگاری روشن، صورتی های مایل به هلویی، قرمزهای روشن و درخشان متمایل به نارنجی، طلایی روشن و درخشان، زرد طلایی، خاکستری سایه روشن، قهوه ای متمایل به طلایی، قهوه ای مسی، آبی روشن و درخشان، آبی فیروزه ای، آبی دریایی، و آبی لاجوردی روشن تا سبزهای روشن و درخشان متمایل به زرد رنگ های متولدین فصل بهار است. مشکی و شرابی رنگ متولدین این فصل نیست.



تابستان

پوست متولدین تابستان دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. و معمولاً پوست صورت اینگونه افراد صاف و شفاف و مهتابی بوده و رنگ موها نیز از بور بسیار تند یا خاکستری یا قهوه ای با زمینه رنگ قهوه ای متمایل به قرمز یا خاکستری متغیر است. رنگ چشمهای متولدین این فصل روشن یا خاکستری ملایم می باشد

رنگ هاي تابستاني

انواع صورتی های کمرنگ و صورتی های متمایل به شرابی، تمشکی، قرمزهای متمایل به آبی، آبی، بلوطی، زرد لیموی کمرنگ، بنفش تیره و کمرنگ، بنفش مایل به ارغونی سیر، سفید ملایم، بژ متمایل به آبی، قهوه ای گوزنی، آبی تیره متمایل به خاکستری، آبی روشن متمایل به خاکستری، سبزهای متمایل به آبی رنگ های متولدین فصل تابستان است. نارنجی، طلایی، مشکی از رنگ های این فصل نمی باشد.

پاييز

پوست افرادی که در فصل پاییز به دنیا آمده اند، دارای زمینه ی رنگ های طلایی است و رنگ موهایشان قرمز یا قهوه ای متمایل به قرمز بوده و پوست چهره ی آنها لطیف و شفاف، گلگون رنگ یا طلایی تیره می باشد. افراد متعلق به این فصل، با چشمهایی روشن و کمرنگ، در رنگ های تیره ی پاییزی بهتر به نظر خواهند رسید.

رنگ هاي پاييزي

انواع نارنجی، هلویی تیره، زنگاری، قرمز متمایل به قهوه ای، قرمزهای تیره و متمایل به نارنجی ، طلایی، طلایی متمایل به زرد، طلایی متمایل به کرم، بژ متمایل به طلایی، انواع قهوه ای، آبی، فیروزه ای، انواع سبز رنگ های متولدین فصل پاییز است. صورتی، شرابی، ارغوانی، خاکستری و مشکی جزء رنگ های این فصل به حساب نمی آید

زمستان

پوست زمستانی ها دارای زمینه ی رنگ های آبی متمایل به صورتی است. رنگ موهای اغلب افراد متولد در این فصل تیره بوده و رنگ چهره ی آنها بژ متمایل به خاکستری یا زرد رنگ می باشد. تضاد بین سفیدی چشم و عنبیه در چشمهای این افراد بیشتر از افراد متولد فصل تابستان است

رنگ هاي زمستاني

اکثر اکثر رنگ های روشن و درخشان، صورتی های متمایل به آبی روشن و تیره، قرمزهای روشن و درخشان، قرمزهای متمایل به آبی، زردهای روشن، ارغوانی متمایل به قرمز تیره، سفید، بنفش مات، خاکستری متمایل به قهوه ای، خاکستری، مشکی، آبی تیره، آبی روشن، آبی مات، فیروزه ای روشن، سبزهای روشن از رگ ها متعلق به متولدین فصل زمستان است. نارنجی و طلایی از رنگ های زمستانی نمی باشند

Create your flash banner free online

           
شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 3:0
ساحل

همسرانی که در روابط خود مشکل دارند، ممکن است پیش از بهبود بخشی، به برخی تغییرات جدی نیاز داشته باشند تا ...


                                        [تصویر: 62176171389193992051537883624578229119.jpg]

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 1:42
ساحل

بازل (به آلمانی: Basel، به فرانسوی: Bâle)

وژنو (به فرانسوی:‎Genève )

زوریخ (به آلمانی: Zürich)

لوزان (به فرانسوی:‎Lausanne )‏

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
شنبه 18 تير 1390برچسب:, :: 1:37
ساحل

مرد بودن با خود ویژگی ها و شرایطی را به دنبال دارد که برای موفقیت در زندگی باید به آن ها توجه داشت.یک مرد در کنار مهربانی و صمیمیت نیازمند اقتدار و صلابت است .

[تصویر: 3399104209858162192705825515461169130244.jpg]

Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 3:1
ساحل
           
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 2:33
ساحل
           
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 2:29
ساحل
           
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 2:21
ساحل
           
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 2:8
ساحل

ده پله به سوی زیبایی کامل صورت



Create your flash banner free online

ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 1:57
ساحل
           
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 1:30
ساحل

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 27 صفحه بعد

درباره وبلاگ


با سلام به بازدید کنندگان عزیز من سعی کردم در این وبلاگ از هر موضوعی مطالب جالب ارائه دهم تا مورد توجه شما قرارگیرد، انتظار میرود تا با پینهادات و نظرات سازنده شما دوستان گرامی مرا در انتخاب موضوعات راهنمایی کنید و هر آنچه را که می پسندید بنویسم . با آرزوی موفقیت همه شما یا حق
آخرین مطالب
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس saranj.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.